DHZ loodsen

Doe het zelf loods huren, Leeuwarden, loods te huur voor onderhoud

Zelf onderhoud plegen aan uw schip? Romp verven, houtwerk lakken? Motor uit- of inbouwen?
Dan bent u bij ons aan het goede adres. Watersport Twee Provinciën biedt 4 loodsen aan in diverse afmetingen voor de doe het zelfer met eigen af te sluiten toegang..

Kranen met onze travellift tot max 32 ton.

Met een hefvermogen van 32 ton halen wij de meeste sloepen, motorboten, zeilboten en platbodems veilig en met gemak uit het water.

Materialen

Alle benodigde materialen zoals anti-fouling, kwasten en scheepslakken zijn bij ons op voorraad (of kunnen binnen no time voor u opgehaald worden) zodat u met de werkzaamheden lekker door kunt gaan.

Werkzaamheden uitbesteden:

Daarnaast kunnen wij voor u: schilder lak werkzaamheden,timmerwerk en technische werkzaamheden uit voeren.

• watersport_twee_provincien_37
  • watersport_twee_provincien_38
  • watersport_twee_provincien_39
  • watersport_twee_provincien_40
  • watersport_twee_provincien_41
  • content slider
  • watersport_twee_provincien_60

Voorwaarden huur DHZ loods:

• Prijzen zijn inclusief BTW en kosten voor electriciteit.

• Huurperiode loopt van donderdagmiddag tot donderdagdagmorgen.

• Er mag tot 22.00 uur gewerkt worden in de loods.

• Verlenging huurperiode met extra dagen vanaf € 32.50 per dag.

• De loodsen dienen bezemschoon te worden opgeleverd. Het afval dient u zelf af te voeren.

• Voor de sleutel van de loods vragen wij een borgsom van 25.00 Euro.

• Uw reservering is geldig na aanbetaling van  € 75,00. Mocht u door omstandigheden de loods op de afgesproken periode niet gebruiken, dan blijft de € 75,00 aanbetaling voor 1 jaar staan. Na dit jaar vervalt uw aanbetaling.

Beschikbaarheid van onze doe-het-zelf-loodsen, deze kunt u ook online reserveren: